Anklagad!

Loggade in på msn för att kolla mailen, helt plötsligt poppar det upp massa fönster på datorn. Många hade skrivit. De flesta anklaga mig att jag tydligen var någon tjej som heter Nicolina. Men det är inte mitt namn. Jag kan direkt säga att mitt namn har inte ens med "lina" att göra, jag använder bara mig av det för de kändes kort och fint. Sen kan jag avslöja för er andra att jag bor i Helsingborg, eftersom jag sa de till en annan tjej som var någon av dem som anklagade mig för att vara den tjejen! Jag tycker bara de är tråkigt, när man väl vill vara anonym så ska folk säga att man är en viss person, och dem ger verkligen inte upp hoppet om det.  Jag startade min blogg för att jag ville vara anonym, jag kände att jag inte ville ha mitt namn i bloggen för att om någon i klassen eller vännerna skulle få reda på att det är jag, så skulle det vara jättejobbigt eftersom jag hatar att snacka om min vikt.  Jag har nog tagit åt mig för mycket av vad alla sa till mig som anklagade mig, innerst inne vet jag själv att jag inte är den personen dem pratar om, men de blir ändå drygt av att folk påpekar att jag är någon jag inte är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer inte svaren snart?

2009-11-23 @ 23:08:33
Postat av: Anonym

re: åh, gud. vad glad jag blev av din kommentar. tack så mycket :) puss på dig!



& vafan ska folk hålla på och snoka för? hatade också att prata om min vikt förut.. eller förut och förut, hatar det fortfarande. det kommer förmodligen aldrig vänjas bort, trots att man går ner till sin egen målvikt.

2009-11-23 @ 23:27:24
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Linda

Skit i idioterna. Vill dom försöka förstöra så kan dom skita på sig för det kommer ändå aldrig hända.

2009-11-24 @ 08:38:21
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0