Svar till folk utan blogg. ! :]

 ?
asså vadå kamp det e bara att ge sig fan på att du ska gå ner ? vfr hålla på att deppa ? det e bara att göra och inte ba neej jaa tar det i mon för det e så god mat eller nå sånt jaa vägde runt 110 och jaa är 19 nu och nu väger jaa jag 75 så det e bara ge sig fan på det och sluta tka synd om sig sj
jag får be om ursäkt att jaa är så rak på sak men jaa vet va det är jaa pratar om
Svar: Det är faktiskt en kamp för mig, eftersom jag har försökt i många år men det löser sig aldrig. ! Jo du säger helt rätt saker, och jag vet att jag klarar detta och ska inte ge massa förklararingar för att inte göra de. Vad bra att du klara av att gå ner så mycket. :)

Sandra
hoppas du når ditt mål:) ha det bra! puss hej :)
Svar: Tack så mycket, du får med ha det bra. Pusshej. :)

marie
kämpa på , jag tror att du kommer klara det :) lycka till
Svar: Tack för hjälpen, :)

anonym
jag bara undrar , hur många kilo är det du vill gå ner ? (;
Svar: jag vill gå ner runt 40-50 kg, :)



Kommentarer
Postat av: hejdan

Jag uppfattade det som att du väger 75KG. Och det är väl inte så fruktansvärt mycket?

2009-08-22 @ 18:45:03
Postat av: Ferhat

SV: Tack, jo jag mår bara bra :D



Vad händer ikväll? :)

2009-08-22 @ 19:45:36
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag vet att du kommer klara av att gå ner till din dröm vikt! Även om de tar flera år, så vet jag att du en dag kommer stå där.. stolt över dig själv! :)

Jag finns här för att stötta, och du kan alltid prata med mig, det vet du! :)<3



ska själv gå ner runt 20kg efter att babyn kommit.

Och de kommer bli tufft, jävligt tufft!

För babyn är beräknad till Januari och mina mål ska redan vara uppfylla innan 2011, så har mindre än 1år på mig.

Men så fort jag är i form nog efter förlossningen ska jag ut och promenera mycket och skita i godiset och vara allmänt hälsonisse^^.



//Kram, Mia.

2009-08-22 @ 20:43:07
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tror på dig. Kämpa på, själv har jag gått ner 8kg sedan jag startade viktgruppen. Väldigt fin blogg du har skaffat.



ha det fint tjejen.



kramar Mia

2009-08-23 @ 00:04:58
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig du är! är i samma ålder som du och väger 110 och håller på att gå ner nu:D det kommer gå hur bra som helst, både ups and downs, ser upp till dej!

2009-08-23 @ 00:27:10
Postat av: Linda

Du kommer att nå ditt mål. Just wait and see :) Tänk inte på att det ska gå snabbt bara. Ta det hellre långsamt för ju långsammare du går ner, desto lättare är det att hålla vikten nere efteråt. Jag gick ner 23 kilo på 3 månader men jag gick upp allt igen och lite till.. Så nu kör jag på långsamt är bäst istället.

2009-08-28 @ 10:33:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0