Tidig morgon

Förlåt för jag är så jävla dålig på att skriva inlägg. Men det är så grymt mycket i skolan, jag vet att det är en dålig ursäkt. Men jag ska bli bättre, för idag börjar jag med vikten på allvar. Jag har inte klarat det sen jag startade bloggen, men jag har inset att jag kan fan inte hålla på som jag gör längre. För varje gång jag kollar på vågen blir det värre och värre. Det är inte lite jag har gått upp i heller för varje gång jag kollar på vågen. Jag har iallafall skaffat mig en trogen träningskompis, Linda (http://liiiiinda89.blogg.se/). Vi börja träna som fan, och vi ska verkligen träna. Det ska inte bli som det blev med min "trogna" tränings kompis. Hon var så positiv, tyckte det var roligt och var vilig att hjälpa mig. Det gick inte så bra, hon orkade inte träna, "hade inte tid", skyllde allt på mig att jag inte orkade och så, jag kunde inte EN dag och då sa hon : jag pallar inte detta, jag tränar för mig själv nu och du för dig själv ! Jag menar, hon vågar inte ens gå dit och träna själv, varför då säga en sån sak när hon ändå vet att jag tränar där och hon slipper gå dit själv ?  Blir så trött på sånt, men skit i det nu har jag iallfall en trogen träningskompis som verkligen går in för detta.

Jag känner att jag mår rätt toppen idag, fast vågen svek mig. Vaknade för en gångs skull tidigt och var rätt pigg, 05:45. Hoppade in i en varm dusch, och nu sitter jag här och har typ inget att göra. Borde börja fixa mig snart, ska dra til skolan och drygt en timme. Skolan är rätt skön idag, har idrott sen engelska. På hela idrottslektionen ska vi skriva om vår hälsa och lite så, sen på andra halvan av lektionen ska vi väl ha vanlig idrott. På Engelskan ska vi sitta och skriva våra arbeten om Engelsk-talande länder. Efter skolan ska jag och linda dra till friskis & svettis och fixa kort till linda och även planera när vi ska träna och så. Jag ser faktist framimot att börja träna för engångsskull. Jag känner mig motiverad till tusen och jag vill verkligen visa min omgivning att jag kan klara av detta, och inte bara att jag säger det utan att jag verkligen göra de.

Nu ska jag faktist gå och klä på mig och sedan göra lite havregrynsgröt. Men ni får ha det toppen och hålla tummarna för mig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0