onyttigheter & bloggfixande

Jag är grymt onyttig. Jag känner att jag sviker mig själv allt mer och mer för varje dag som går.
Pojkvännes mamma bjöd på pizza idag, vilket gjorde att jag åt en hel pizza för mig själv. Onyttigt värre. Vi skulle även ut och gå en runda idag, vilket inte blev av.  En sak som är bra är väl att vi inte dricker någon läsk utan bara mjölk eller lättdryck (sockerfri saft).
Angående bloggen, så går det inte så bra. Jag får börja om typ hela tiden. Mitt tålamod är slut för idag. Jag och pojkvännen ska faktsikt lägga oss och se filmen Pour Elle.
Så ni får ha det toppen och sova gott !


Kommentarer
Postat av: Linda

Softa nu veckan du är hos honom så kör vi igång på allvar både du och jag när du kommer hem nästa vecka igen! :)

2009-10-30 @ 08:51:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0