Ny design <3

Hej, jag försöker att fixa en ny design på bloggen, tycker designen som jag har nu är allt för tråkig och stämmer inte in riktigt om vad min blogg handlar om. Så det kommer en ny som sagt. Jag och linda skulle träna i onsdags men det blev i heller inte av eftersom jag hade ass ont i ryggen och kunde knappt sitta ner. Men i fredags träna vi i 90 minuter. VI ÄR DUKTIGA ! Och igår skulle jag ska dra in och träna men fick inte tag i linda först sen orkade inte min syster, och sen åkte min föräldrar och sen kunde jag inte ta mig in till stan. Idag ska hela familjen åka och bowla, roligt värre. Jag kolla upp hur många steg man tog under 30 min bownling, och det var 2100 steg. Det är ungefär lika mycket som att dansa lätt i 30 min. ! Sen i morgon ska jag och linda träna gym vid halv 4 imorgon och sen efer det hade jag tänkt skivstång. Får se om linda hänger med på det ! Man kan ju hoppas iallfall. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig inför bowlingen. Jag har förresten skrivit en dikt, tro på dig själv.

Tro på dej själv.

Varför är det så svårt
att tro att man är bra,
att känna just att jag
är den jag helst vill va.

Nåns annans kvalitéer
är sånt man bara vet.
men uppskattning från andra
tas emot med tveksamhet.

Tänk om vi bara kunde
byta plats ett litet tag
och genom andra ögon
se oss själva för en dag.

Då skulle du få veta
det du inte tror på nu
- att det är helt fantastiskt
att det finns någon som du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0