lite snabbt om dagen

Glömde som sagt skriva vad vågen visade i morse, vågen visade 108,8 kg. Tråkigt nog, men slut snackt om det. Som sagt jag skulle ju träffa Linda efter skolan, dock blev det inte eftersom hennes bil startade inte så hon kunde inte komma in till stan, :/ Men vi bestämde iallfall att vi skulle ta det på onsdag istället.
I skolan var det helt underbart på idrotten, vi hade dans. Jag tycker faktist mycket bra om idrott så blev att jag var med hennes 90 min, de vill säga hela lektionen. Det var ett jobbigt pass men jag gav inte upp.
Jag är lycklig. :D Nu efter skolan har jag bar pluggat, och nu är jag skit trött så blir sängen när som med pojkvännen. Men ni får ha det bäst. <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Men idag var jag minsann där! Ta med kalender på fredag så kan vi planera då så det är gjort liksom! :)

2009-10-14 @ 21:26:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0