Hos pojkvännen

Just nu sitter man hemma hos pojkvännen, och de är riktigt mysgt. Just nu är han ute och fixar lite, och jag sitter bara här och väntar på att han ska komma in så vi kan gå och äta frukost. Jag kom hit här igår och kommer bli här i typ 10 dagar. :) Dock har jag ingen våg här och det kommer nog inte bir samma allvar här. Men det löser sig, jag lovar. ! Jag har ialflall bestämmt mig att jag ska ta med mig han på en lite runda ut i dag. ! Vi får allt se om det blir och hur det blir. :D Det kan även hända att jag inte uppdaterar så mycket, eftersom jag villl vara emed älskling så mycket som det går. <3
Nej, nu ska jag fixa mig innna han kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0