Problem med blogg och ny design!

Hej alla underbara bloggläsare.
Jag har varit ifrån bloggen ett tag nu eftersom jag inte har kommit på min blogg. :(
Men nu är jag här och med en helt ny desig med. :)
Har denna designen förtillfället.
Jag har varit duktig med träningen sen jag skrev sist. Tränade ki box i söndags, måndags en lång runda i skogen, tisdag gångbandet, onsdag gångbandet, torsdag lång runda utomhus, fredags gymmet och idag blev det gymmet klockan 9. Imorgon blir de ki box igen!
Jag känner att jag verkligen har kommit in i viktminskningen. Vi får allt hålla tummarna att de går bra för mig, eller vad säger ni?

Jag fick en kommentar innan, tänkte svara här eftersom hon inte har en blogg själv.

Anonym
Hej "Lina"! :)
Kan du inte berätta lite mer om dig själv? Vad pluggar du på gymnasiet? osv. Lite nyfiken här förståru :p
Kramar Sandra

Svar: Hej Sandra!
Jag kan avslöja att jag bor i skolan. Går Media linjen på John Bauer skolan. Jag är en helt vanlig tjej väl, umgås med kompisar, pluggar och umgås med pojkvännen.
Jag vet inte riktigt mer hur jag ska berätta om mig, skulle vara lättare om du/ni kom mer frågor istället.
Hoppas du iallfall fick en liten bild av mig.
Kram Lina

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, får se om jag skriver ett inlägg ikväll, ni får ha de så bra sålänge. <3

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

Tack! Vad glad jag blir, hehe :) pusss!!

2009-11-21 @ 22:51:48
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, på riktigt? :D

vad glad jag blir, hihi.

hoppas att det inte är spam bara :< <3

vad glad jag blir, hihi.



har du mig på bloglovin då? ^__^

2009-11-21 @ 23:31:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

det verkar så kul att gå media. det önskar jag att jag gick ibland :)

2009-11-22 @ 11:33:02
URL: http://lifeisap.blogspot.com/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå! Allt bra med dig? Hoppas du fick en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 18:43:46
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0