mycket att göra!

Ki box  gick toppen igår, jag fick ut min ilska och även orkade jag mycket, ett plus för det! Dock var inte vägningen så bra imorse, var ett + ! Tänkte mäta mig imorgon och gå mer efter det och inte väga mig varje vecka. För man kan ju ha gått ner i men att de kanske inte syns på vikten.
Skolan idag har helt okej, efter skolan har inte inte hunnit göra så mycket mer än att ätit. Jag har rätt mycket jag ska hinna mer idag, ska se wallander, plugga och sedan svara på frågorna från frågestunden som är slut 12 inatt!
Jag får sätta fart om jag ska hinna med allt, men svaren är på bloggen lite efter 12 inatt. <3

7 timmar och 30 minuter kvar, fråga bara på med frågor :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stentråkig blogg snälla sluta skriv

2009-11-23 @ 18:58:44
Postat av: Emmas Form

skönt att få ut lite agg genom att träna. Brukar ju kännas lite bättre sen! Kämpa på!! :)

2009-11-23 @ 19:31:31
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Förlåt för sent svar..



jag använder mig utav nutrilett just nu men jag funderar på att börja med viktväktarna igen. Jag gick ner en massa med hjälp utav dom



målet är att gå ner till 59-60 kg vilket innebär att jag ska gå ner +16 kg

2009-11-23 @ 20:42:14
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0