Förlåt!

Förlåt för att jag är så off på bloggen men det har hänt massa saker som jag inte vill ta upp just nu. Kanske berättar när jag kommit över det eller mår bättre. Jag är iallfall bättre nu och kommer fortsätta med bloggandet.

Just nu sitter jag och snackar med Frida som hjälper mig med designen. Får inte riktigt rätt med den, man kan inte se rubrikerna i Firefox men i IESå ni som använder er av Firefox och inte kan se rubrikerna, ni får kolla min blogg med IE istället. :) Bloggen börjar bli riktigt fin nu, tycker jag ialfall, vad tycker ni?  Några småsaker som ska ändras baras, den är bloggen klar. :D

Just nu står det still i hjärnan och jag kommer inte på vad jag mer skulle skriva. Får väl skriva senare om jag kommer på det.
Men ni får ha det så bra sålänge! <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du börjar blogga igen! Säg till när du kan/vill börja träna igen! =) Har kollat alla öppettider osv också! :)

2009-12-17 @ 16:49:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Fin blogg, kul att läsa om din resa :)

2010-01-05 @ 19:47:02
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Uppdatera nu för helskotta!!

2010-02-28 @ 20:48:52
Postat av: fiddi

UPPDATERA ! ! !

2010-04-10 @ 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0